sobota, 21 lutego 2009

fahrrad mich..

czasem chyba trudno nawiązać satysfakcjonujący kontakt z ostrokołowcem samemu będąc osobą z zewnątrz. trudno przemowić, oderwąc uwage jego od sprawy najistotniejszej, tego akme człowieczej aksjologii, sprawy jego roweru..

np taka sytuacja. wieczór, On siedzi i gapi się w rower. Ona czeka cierpliwie, czeka czeka, kawa stygnie , mijają minuty ale On pogrążony w katatoni jezdzi wzrokiem od piasty do piasty i nie myśli przestać,On.. nic nie myśli. Ona wnioskuje, "ah! to ten Zen, to widocznie musi być ta cała medytacja". Ona stara sie zrozumieć, znaleść dobre strony posiadania bezczynnego mistyka jako mężczyzny przy boku, jednak uczucie bycia odsuniętą zaczyna coraz boleśnieć drapać jej kobiecą Dusze. Rozumienie zaczyna umykać wyparte przez coraz mocniejsze fale czystej destrukcji, wszystkie złe boginie świata tańczą teraz na jej głowie. "hej to nie tak miałam żyć" - jasna strona świata rzutem na taśme ratuje wieczór. Trzeba działać , działać taktycznie, robić cokolwiek, choćby podprogowo. Ona jednak dobrze wie, że robienie wyrzutów (bo to jej zachowanie wyuczone) prawdopodobnie tylko pogorszy sprawe, On urażony wsiądzie na rower i pojedzie w noc palić lolki z kolegami których niestety nigdy nie brak.. "jednak jest sposób, bo musi być sposób" - mówi jej nieomylna w kwestiach forteli kobieca inteligencja . dać jasny komunikat czego się pragnie, ale tak by on myślał że sprawa dalej dotyczy rowerów - to musi działać! w ten sposób On pozostanie na swojej bezpiecznej orbicie Wesołego Świata Ostrokołowców a ona odzyska jego żarliwość. tak , niech i to będzie czarna magia neurolingwistycznego programowania, a co mi tam, buk mi wybaczy, buk wszystko wybacza. czasy gdy buk wymagał od ludzi dziwnych rzeczy dawno minęły. teraz już wolno. Ona myśli : "podejść i czule wyszeptać : fahrrad mich, fahrrad.. "tak to zrobie, w ten sposób uczynie, ona robi, światło gaśnie, rower śpiewa..



jeżeli ktoś ma dobrą intuicje i pomysł jak przetłumaczyć FAHRRAD MICH na nasz język, przysyłajcie. ja mam pare pomysłów ale sa dziwne ("zroweruj mnie" ? "spedałuj mnie"? jak widać pojawiają sie pewne translacyjne nieścisłości, delikatnie mówiąc..)

reszta foto sesji do farrad miś na
wezuwiusz.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz