wtorek, 23 sierpnia 2011

Ja- najbardziej prawidłowa plaża pokoju


Klikać Kurwy Karzę Kastruję Kocham


Zszzdłem spać do piekła świecąc sobie laptopem, bo w piekle panują absolutne ciemności. Na dzień dobry witał wszystkich prysznic z czekolady.
Która tak naprawdę była zimną kawą z basenu do którego wszyscy szczają srają i kiepują płonące wiedźmy z wiader. Wiosłuj - usłyszałem nad sobą Głos Złego. Na każde moje słowo, pierdnięcie, unik - miał głosem donośnym czynione uwagi o milion mgnień mocy bardziej błyskotliwe, do słowa, piękniejsze niż cały Ja. No tak, w końcu siedzi tu najdłużej z nas wszystkich. Czy Szatan będzie ostatnim który zgasi światło po nas na tej Agorze Stworzenia? I czy pozwolą nam zabrać ostre koła nasze,czy będą kluczami św Piotra, ale czy wszystkim- czy tylko tym stu spod Drzewa Das Wawel?
Bóg rzuca ludzi w świat jak kusznik nasiona w czasie Wojny. Rosetti, ten to był przekombinowany. Walka z cieniem zaczynie się gdy tylko zapalisz żarówkę.

xxx

Miałem raz taką małą filozofię, co się zawsze sprawdza w tym i tamtym. Sprzedam wam tę sekretną wszak wiedzę za małe udziały w waszych prywantych duszach. Bo nie nic zadarmo. Nawet życie jest za śmierć, o czym już mówią na Tomasza.

xxx

Będziemy tańczyć śpiewać walić głową - ale tylko na Krakopoloco.

xxx

Kto chce stać na punkcie - niech wpłaci 250 zł zaliczki i wyrzeknie się świata.

xxx

puk puk. zapierdalaj.

xxx

choćcie do mnie córki zorzy.

xxx

gdy mój tzw ukryty umysł zaskoczy mnie czymś naprawdę głębokim,
taką zabawką z serca która mówi mądre wierszyki o życiu
wtedy pozwolę mu - ale tylko przez chwile
pomyśleć o papierosie.

a wtedy on łapie haczyk i zaczyna marzyć.

xxx

the book of true


xxx


dla odmiany - atylla.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz