niedziela, 21 sierpnia 2011

Gdzie to jest napisane?




W kąciku autoprzenośni - parodiuję sam siebie umownie:

brutal nowel perfekt.

dziś poszedłem spać na dół. menu:
bajron parodiuje bergsona.
albo nie.
podwójny nelson autora pulp i post office.
brzozowski? zbigniewski?
jeden ich lizał.
dla mnie mogłyby by być to pin up laski nawet.
książka jest ksiażka i mojższesz tu buta nie wstawi ani palca nie urwie.

xxx

postanowiłem spać na dole. są przyczyny i pozory pierwszych prawideł. dlatego nie warto rozmawiać, nie zawsze przynajmniej. nie biorę poduszki bo to przesyłka dla potrzebujących, a mnie już nie trzeba dziś róż.

obudzę się pod krzesłem, jedną nogą na szklanym stole, albo powieszę się i będe tak wisiał całą noc. a rano mnie obudzą skurcze macicy pierwsze i ostatnie zarazem.


xxx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz