czwartek, 11 sierpnia 2011

Dziś miałem wyjatkowo luźne myśli



Gdym tak mówił to co naprawdę myślę to bym zwariował.
Ilu z was tak se myśli czasem półsnem?

xxx

A wiecie że sto lat temu straszone dzieci by się nie śmiały za bardzo bo mogę pęknąć?
i one się śmiechu własnego lękały?
I stąd te wszystkie krzywe współuśmieszki, którym musimy oddychać/
w Wielkim Małym Mieście - "Świat".

xxx

Wielki świat, mały świat.
Oto myślenie terrorysty modalnego.
Na ostrym kole.
Pod kolorem nieba.

xxx

Od początku do końca.
niebieski.

xxx

xxx
o kuraw ro by ł wgląd!
doznałem wglądu!
zapiała kurwa/

xxx

czułem że jestem znów gotów popełniać największe głupstwa świata/
dzisiaj.

xxx

swąd oczu napadł mnie/ czekającego pożaru.

xxx

powinąła się brąztwa na chlubej pokusie.

xxx



miłosć spoczywa pod ogromem świata.
(wyprawa do wnętrza ostrego koła)

xxx

grimuał rowerzysty kolejnego/

czyli zaproszenie do świata
torzysty ulicznego

xxx

(rozmowy z winą)

xxx

to dla was. pełnej ułańskiej fantazji pewnych , amatorów cudzej kawy i palonych stołów. Jazda, jazda - chleba bez słońca!

xxx

podstawy wiedzy o rodzinie
plus możdżer gratus.

xxx


wściekłe tarocistki
uwielbiam na zdjęciach.

xxx

Krakopoloco 4(cztery)
psychic cycle fs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz