niedziela, 3 maja 2009

UWAGA PLOTKA

jade sobie ostatnio, jade pod wawelem patrze Tuwim

pedałuje znad przeciwka. ja jade pro a on anty. jade jade myśle szybko - wjade, zrobie kolizje, skończe siebie i jego po heglowsku. bedzie transformers.

xxx

animacja to czasownik (radio)

xxx

pojawiła się plotka że opona o szerokości 25mm jest już zaległym gatunkiem i niedługo zniknie rozpoznana jako pomyłka Ducha. przypominam że taka szerokość jest najekonomiczniejszą szerokością opony dla ludzi takich jak my. bo amortyzuje, bo ugina się lepiej niż 23. bo co z wagą, skoro nie tracimy prędkości przez nierówności. ale plotka rządzi się swoim prawem, nie jesteśmy homoeconomicus prędzej homonecronomicon nie dla nas opony o szerokości 25mm.. albo to jest plotka, albo osoba która to powiedziała bredzi od rana do wieczora i przez sen bredzi w zamknietych oczach swoich, bredzi do najbliższych i do obcych w myślach bredzi. oby tak było.

xxx

nie mam nic do dziewczyn na rowerze. generalnie nie mam nic do dziewczyn, nie o mnie Menander pisał tamtą komedie, wiecie którą*. kobieta na rowerze to czasem kobieta z karabinem a czasem kobieta z bukietem żółtych tulipanów. miałem na myśli to że czasem są one pakowane na rower głównie dla ambicji miłośnika, tak jak dzieci są wysyłane na balet czy skrzypce chociaż mają wyjebane. tu naprawde można się wmyśleć i znaleść coś ważnego o ludzkiej naturze która się zmienia.

UWAGA> KONKURS/

yeah. jeszcze zdażają się konkursy. jeżeli wiesz którą komedie Menandra mam na myśli to napisz na adres z profilu, do wygrania ostrokołowa koszulka

tylko jedna dla najszybszego meila. decyduje szczęście. nie nagradzamy chybionych odpowiedzi. czas do poniedziałku południa.

ava

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz