sobota, 23 maja 2009

ducze lexikon das fixed gearth.

zacznijmy od razu le supeh poważnie


(...) tak to jest ten papieski rower o którym piszą wszystkie gazety. tak droga pani to ten, ale nie jestem gotów uznac że wszystkie skoro jeszcze moge wychodzić z domu, posiadać wielu wrogów to zaszczyt - przedstawił sie Irenie papierz po czym zabił ją zjadł a potem jeszcze raz zabił.

ostatnio w moje ręce wpadł rykoszetem niezły kawał alumium który mówi nam coś o zacieraniu śladów nazw handlowych i mówi też całkiem dużo o ostrym kole, choć samym ostrym kołem nie będąc pozostaje rowerem DUCE a ducze to już kopalnia Istoty Ostrego Koła. postanowiłem te aluminium dyskretnie przetestować..

w (...) rowerze swieci sie tylna piasta szimano wysokiej klasy.
kontrastuje z niá osprzet sora (...)
. pedaly obracajá sie dookola plus dotatkowy punkt obrotu
i kiwajáca oś pakietu, zębatki trzymają sie na jednej srubie.
hamulce hamujá kola sie krecá ale kierownica slabo bo dolna bieznia ma
zakret tzn łuk jak na torze łuk do łuku złamanej orbity. steru do wymiany
ale jezdzić sie da. pozycja nie najgorsza ale trzeba zmienic siodelko i widelec najlepiej na najwyższej klasy karbon. ładna kierownica.



k


była też tam przerzutka szimano SORA od której oddzieliłem naklejke, przejechałem pastą polerską

i teraz jest anonimowym kosmopolitycznym DURA ACE... ale nie róbcie tego w domu.

ave

1 komentarz: