sobota, 18 grudnia 2010

Podbity

produkował nieistniejące systemy kanalizacyjne.
militarna teoria piękna.

xxx

tak, widziałem oczyma duszy katalog CInelli na przyszły sezon.
w miejsce ram Vigorelli włoski producent fetyszy wprowadził szlifierki kątowe.

xxx

za wolność waszą i naszą!

xxx

budziła mnie rano dziś procesja wypełzła z kart flaubera. wpierw duch pierwszy

wstawaj wstawaj! ajnsztajn powiedział że nie ma czasu i przestrzeni, zacznij nowe życie w wolnej chmurze energii, jak zeus mając równym nad duszami władzę nadasz!

duch drugi:

wstawaj wstawaj! chodź z nami powiedzieć wszystkim że Chrystus jest wśród nas!

potem cały arsenał popaprańców zrodzonych z czystej frenezji i fermentowanej wyobraźni, zrodzonych jak muchy z błota w nieprawdziwych teoriach naukowych, gradient sięgał czerni gdy zawyła ostatnia trąba zwiastując burzę, która przyjdzie jak lodowiec i zakryje ziemię na powrót jednocząc ją z kosmosem, znosząc iluzję nieba, zapachniało kawą , przyszedł alf i omega, złe laski z batmana aż na końcu zobaczyłem Jego, Shemale, On na tronie utkanym z Wron, rozum mi się wypisał gdy kreśliłem ostatnią wolę świata snu nad ranem, duch ostatni, stanął nademną zadął w święty gral z burszytynowej komnaty ,on poławiacz złota w delcie rzeki lansu i mówi

wstawaj wstawaj, idziemy na rower.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz