środa, 22 czerwca 2011

Wróżby przeszłe i przyszłe


Kiedyś wielki piłkarz zdradził sekret swego powodzenia, otóż zwykł biec nie tam gdzie jest piłka ale tam gdzie za chwilę będzie. Kto wie, być może za kilka dni czy tygodni hipstersi ruszą plądrować świat Speedroweru? Więc kto ma wolną gotówkę może obstawiać przyszłe ruchy rynkowe, werbować młodych projektantów by projektowali pod przymusem pieniężnym speedowerowe tenisówki do picia kawy czy może nawet ktoś pokusi się czesać pierwsze triki na rowerze speedrowerowym zbierając zaszczyty a może Harry Potter?
Sport ten nie jest pozbawiony pewnej powagi narodowej, więc ostrożnie bo was husaria na Maxxisach rozjedzie.


Oto i hybryda żużlu i keirinu. Zajebiście jest, no nie?:D


xxx

To taki wstęp, bo na kamiennnym dysku na dnie rzeki Styks znalazłem stare zdjęcia moich starych rowerów i chciałbym je tutaj przedstawić, jako że nie ma lepszego miejsca. No co wam poradzę.

xxx

I właśnie kiedyś dorwałem taką rame żużlową, złożyłem rower. Haki miała jak trzeba, torowe. Co mam mówić? Popatrzcie...





xxx

Później złożyłem signla. Sigila. Po latach jeżdżenia na ostro bez hamulców, singiel z hamulcem to było poszerzenie pola walki... Tego nie da się opisać tak jak nie da się wyjaśnić czym jest ostre koło (co mam wam pisać? że na singlu z wolnobiegiem jak jadę to nie muszę pedełować i moge zachamować klameczką elegancko, że nie muszę myśleć ani obserwować tylko nakurwiam?:D) Roweru kolor to "ostatni z widma".




2 komentarze:

  1. Rożowa rama! Wciąż żyje i ma się dobrze, aktualnie w piątym wcieleniu wojuje po krakoskich ulicach, napędzana mocą japońskich mistrzów spod znaku NJS. Stara, dobra przełajowa rama ze śmietnika.

    OdpowiedzUsuń
  2. to tak z innej beczki:
    Sex.And.Zen.Extreme.Ecstasy.2011.DVDRip.XviD-CoWRY - niezłe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń